Фільтрувати воду в душі – це сувора реальність

Фільтрувати воду в душі в Україні – це не забаганка. Це сувора реальність та безпека життя! 😬 Пам’ятаєте, як півроку тому я писала пост, що хочу остаточно розібратись в фільтрах для води, щоб у мене припинила тріскатись шкіра на руках і вода була дійсно смачною?

Для порятунку мене від відчаю та некомпетентних порад в салонах фільтрів, в одні з вихідних перед відпусткою Андрій Білокінь запросив мене додому в гості до друга Леоніда Елберта, директора представництва якісних фільтрів Ecowater в Україні.

У звичайній квартирі на Оболоні Леонід зробив щось не типове для квартир, що в Україні вважається фішкою лише для приватних будинків – він почав фільтрувати всю воду, яка входить в його квартиру.

Я повернулась із гостей із фінальним усвідомленням – жити без такої системи не можна. А ще – домовилась про знижку ⚡️ для себе та друзів, деталі про неї в кінці посту.

Ціна питання просто жесть – $900 і вище, приблизно як купити новий крутий телефон. Але питання в тому, що якщо не фільтрувати воду взагалі – можна витратити ще більше…(

🔨  Вода з крану вбиває ремонт

Це – живі фотки з ванної в квартирі, яку я знімаю.

Коли я тільки заїхала, я думала, що це просто попередні мешканці погано прибрали за собою, і ми викликали професійний клінінг.. Але потім я зрозуміла.. це вода.

Завдяки шаленому вмісту солей (жорсткості) вона повністю деформувала кахель, і якщо робити ванну знову красивою – це може бути не дешево.

☠️  Вода з крану вбиває побутову техніку та сантехніку

На фото – моя праска, яку випадково один раз залили водою з під-крану.

Щоб вона перестала бруднити речі, мені на днях довелось витратити 2 години на маніпуляції з лимонною кислотою, а потім я здалась і віднесла її в сервіс (

Але питання, що робити з іншою технікою – баком для нагрівання води, пральною машиною, посудомийкою, які приєднані прямо до водопроводу… Прикинула, що всіх цих витрат можна уникнути, якщо просто нормально фільтрувати воду:
– щорічна чистка баку для води
– пом’якшувачі води для прання
– пом’яшувачі води для посудомийки
– засоби для зняття нальоту з сантехніки
– заміна фільтрів в фільтрі питної води кожні 3 місяці (а це ще і скільки зайвого сміття)..
– і врешті решт, купівля нової побутової техніки та сантехніки.

Крім цього, витрати всіх миючих засобів – в 3 рази менше, бо чиста вода краще піниться.

Крім цього, від прання поганою водою одяг «кашлатиться» — тобто, треба ще й частіше купувати одяг ((((

Наостанок, якщо вода жорстка то частина миючого засобу в принципі не вимивається із одягу… але це уже до наступного пункту.

🦷  Вода з крану вбиває шкіру та зуби

Ми тут в Україні свою побутову техніку любимо зазвичай більше, ніж себе самих, тому я вирішила не починати з цього пункту..) Але реальність полягає в тому, що купи проблем із нашою шкірою та зубами (як наслідок – візити до лікарів) ми могли би уникнути, якби у нас в крані просто текла чиста адекватна вода!

Мої руки – на фото – пересихають та всі в тріщинах, яких немає після того, як помити руки нормальною водою ((( Один із шокуючих досвідів вдома у Леоніда – відчуття, що коли миєш руки – мило не змивається. Але насправді це не мило не змивається. Це не змивається масло яке входить у склад мила, та захищає руки від пересихання.

За 6 місяців в Києві у мене з’явилось 6 (!) початкових карієсів. Щоб мої руки та обличчя не пересихали, я постійно користуюсь кремами, але всіх цих витрат та зайвих дій також можна було би уникнути… якби з-під крану просто текла нормальна вода.

🤢  Водою з крану не можна мити посуд, і звичайно, вживати всереду

Звичайно, найгірший ефект водопровідна вода Ukrainian style дає для організму людини тоді, якщо приймати її всередину. І треба розуміти, що якщо цією ж водою посуд мити – це означає також трохи приймати її всередину, разом з бактеріями та завищеними показниками по залізу і солям.

Тому живучи в Дніпрі я завжди промивала посуд після миття під фільтром, а зараз живу в стані повної незахищеності та шукаю оптимальне рішення. Тут в Києві навіть після нагрівання води в баку до 80 градусів, коли вода майже кип’ячена, вона все одно має яскраво виражений неприємний запах.

І з цим треба щось робити! Тому зараз вивчаю, наскільки легко поставити таку систему в плані комунікацій в моїй зйомній квартирі.

А ще домовилась про знижку 5% для всіх моїх підписників з дистриб’юторами фільтрів Ecowater, а ще давніми друзями ще з часів Еколофту – компанією Аквантіс.

Просто зателефонуйте їх менеджеру Олександру Крижановському за номером 0505306342 та назвіть промокод WITHLOVE 😘
Пропозиція діє для будь-якого міста.

А я тим часом під час відпустки продовжу розбиратись в темі, в тому числі питних фільтрів, та буду ділитись досвідом. Це все прям дуже не тривіальна тема.


Якщо мій блог не залишає вас байдужим

Запрошую вас підтримати проект «Батарейки, здавайтеся!», який я заснувала з однодумцями в 2013 році. Лише 1 батарейка здатна забруднити 16м2 землі токсичними речовинами, при цьому більше 90% всіх батарейок в Україні викидаються безконтрольно.

Ми робимо збір батарейок масовим та доступним — залучаємо торгові мережі, школи, офіси, під’їзди збирати батарейки з нами, відкрили уже понад 1000 пунктів по всій країні.

Від самого моменту заснування нашу роботу фінансують небайдужі люди та компанії, Наша місія, щоб 100% всіх батарейок в Україні йшли на переробку, а не в землю — тут можна підтримати нашу місію внеском. Кожні 50 грн/міс мають значення.

Почитати більше про нас:
batareiky.in.ua/about

Ми не еко-романтики і віримо в те, що врятувати планету неможливо врятувати через відмову від споживання та маніпуляції відчуттям провини. Потрібні лише масові зручні інфраструктурні рішення, так щоб екологічний вибір став простим та людям хотілося обрати саме його.

Залишити коментар